Monday, April 26, 2010

Pantong utk kekwan...

Emak kata jangan main cinta,
Kerana cinta itu buta ,

Emak kata jangan pura-pura ,
Kerana akan menyesal jua ,

Emak kata jangan lawan kata orang tua ,
Kerana akan mendapat dosa ,

Emak kata jangan suka mengata ,
Kerana ianya sia-sia ,

Tapi, emak kata ,
Aku selalu lupa ,
Lupa untuk berjaya,

Sekarang tak kata apa-apa,
Hanya tau senyum je ,
Kini aku faham apa emak kata ,

Emak nak tengok aku berjaya ,
Emak nak tengok aku gembira ,

Aku tak mahu lawan cakapnya ,
Kerana aku sayang padanya ,

Emak ada kata jangan main-main ,
Belajar rajin-rajin ,
Kalau tak jangan teringin,
Nak jadi macam orang lain,
Lebih baiklah terus kahwin,
Tak ada menyusahkan orang lain ,

Emak kata jagalah kawan,
Kawan itu satu persahabatan,
Keakraban dan juga persefahaman,
Tiada perbezaan dalam kehidupan,

Aku amat menghargai rakan ,
Dkau sahabat jgnlah lupakan kawan,
so, kpd kwn yg dah gi jauh2 tu nnti jgn lupa budak2 yg
masih ade lg dekat2 sini....

1 comments:

Ustaz Abbas said...

Ingat selalu kat Ridhau..

Ajukan Soalan Kepada Admin

 
Cheap Web Hosting | Top Web Host | Great HTML Templates from easytemplates.com.